關於露營

不少人對露營卻步,原來都基於一些誤解!如果因此而錯過了這種既平宜,又有益身心的活動,那不是太可惜嗎?

「背囊咁重,行得又遠,很辛苦啊!」
錯!祇要事前有適當的策劃及準備,選擇合適的路線,量力而為,其實任何人也可以輕鬆的享受露營樂趣!

「營地沒有洗手間/沖身設施,很不方便啊!」
錯!不少營地都設有洗手間/沖身設施;祇要選擇適合自己的營地就冇問題!

「營地的水源很不潔淨呢!」
錯!我們提供的營地都有潔淨的水源,而且我們亦會煮沸才渴的啊!

「食不好,睡不好,咪搞我!」
錯!祇要有適當的營具,以及由有經驗人士帶領,露營期間一樣可以食得好、住得好!

「成日流流長,冇所事事,好鬼悶既!」
錯!祇要事前了解營地環境,適當計劃活動:沙灘漫步、放風箏、球類活動、賞浪、觀星、定向、生態探索、看日落日出...問題係你想點玩?

「得個行字,又冇著數,不值得吧!」
錯!大自然美景、親子時間、人與人之間感情之增進及交流,又豈非金錢所能衡量?

「露營器材咁貴,我都係玩唔起喇!」
如果你不想投資,又想接觸露營活動,可以參加我們的露營體驗團呀!

「想去露營,不過唔知那個營地靚,又適合初學者!」
其實有不少營地既適合初學者風景亦不錯,例如東龍洲。我們舉辦的露營體驗團,亦以合家歡路線為主。

「想去露營,不過冇器材,零經驗,又冇人帶...」
咁不如參加我們的露營體驗團啦!可以為你提供一站式服務!